mandag 7. juni 2010

Presentasjon hos Skrotboken:)

Varmt välkommen Iselinn Sofie!






Iselinn Sofie och lillebror



Så här kom jag i kontakt med scrapping och kortmakeri: Jeg har en tante som har scrappet i mange år og begynte selv i 2007. Kort begynte jeg å lage høste 2009.

Mitt bästa scrapminne: Når jag får scrappesaker av mammas kompis Ingunn (http://ingunnskort.blogspot.com/)

Mitt sämsta scrapminne: Når Lars-Magnus – min lillebror – hadde revet i sønder mina pappers blommor!

När jag kommer över Alladins lampa ska jag passa på att önska mig: At Lars-Magnus va som alla andre barn …

Mitt goda råd till alla som skapar: Husk at ingenting du gjør er dumt!

I övrigt vill jag säga ... Jag er med mamma og scrapper sammen med 9 andre tjeier hver tirs ettermiddag.

Länk till min blogg: http://iselinnskortogloer.blogspot.com/



Jag har også lagt med kort på mitt kort jag er mest nøyd med.
Jag anvendt edge shaper på kantene og distress puter + spayet med glimmer mist + stemplet og tusjet tomten

Kort av Iselinn Sofie

2 kommentarer:

  1. Heei Iselinn :)
    Du er utrolig flink og jeg er veldig stolt av deg! Men jeg vil veldig gjerne at du legger ut det fine kortet du lagde til Oliver sin dåp. Jeg ser det ikke her inne..
    Stor klem Cristhine

    SvarSlett
  2. Hei Iselinn og takk for sist. Det var så kjekt å treffe deg håper at du kommer tilbake en annen gang :-)
    Wow for en flott blogg du har, så mange kjempefine kort du har laget. Gleder meg til å følge med deg framover, for du har et talent for denne hobbyen.Ha en fin dag/uke og hils til alle sammen, klem

    SvarSlett